آموزش آیلتس
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, توسط سامان حسن زاده |

تنها کمتر از 1 ماه از افزایش نرخ 450 هزار تومانی ثبت نام آزمون آیلتس به 550 هزار تومان، سازمان سنجش در اطلاعیه دیگری از افزایش نرخ آزمون آیلتس به 700 هزار تومان آن هم به صورت علی الحساب خبر داد!

به این معنی که داوطلبان میباییست حتی پس از شرکت در آزمون، چنانچه افزایش نرخ مجددی صورت گیرد، ما به تفاوت آن را علاوه بر 700.000 تومان پرداخت نمایند و سازمان سنجش هم چنانچه داوطلبان پول اضافه ای پرداخت کرده باشند، آن را به داوطلبان شرکت کننده در آزمون عودت مینمایید. 

سازمان سنجش در اطلاعیه خود اینگونه نوشته است:

به اطلاع داوطلبان محترم مي رساند با توجه به جهش ناگهاني قيمت ارز مبلغ پرداختي فعلي (700000 تومان) به صورت علي الحساب به عنوان قیمت آزمون دریافت می گردد و پس از برگزاری آزمون و  بررسی نرخ روز ارز ، مبلغ اضافه به داوطلبان مسترد و مبلغ کسری نیز دریافت خواهد شد.

به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند با توجه به تغییرات نرخ ارز و بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور از این پس هزینه آزمون آیلتس به صورت ماهیانه تعیین و اعلام می گردد.  موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش ضمن اعلام شروع مجدد ثبت نام آزمون آیلتس نکات مهم زیر را به اطلاع می رساند:


1- هزینه آزمون آیلتس در حال حاضر 700000 تومان ( هفتصد هزار تومان) می باشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور  تعیین و اعلام گردیده است.

2- افرادی که قبلا درآزمون های نوامبر و دسامبر ثبت نام نموده اند می بایست  اختلاف مبلغ پرداختی و هزینه جدید آزمون را از طریق سایت پرداخت نمایند. در غیر این صورت آزمون آنها ثبت نخواهد گردید.

3- متقاضیان آزمون ۱۳ اکتبر که قبلا ثبت نام نموده اند نیازی به پرداخت مجدد نداشته و آزمون با همان پرداخت اولیه و با نرخ قبلی برای آنها ثبت گردیده است.

4- آن دسته از داوطلبانی که قبلا فرم استرداد وجه را تکمیل کرده اند و مبلغ حساب کاربری آنها صفر شده است می توانند با مراجعه به قسمت استرداد وجه گزینه لغو استرداد را انتخاب نمایند تا مبلغ مجددا به حساب کاربری آنها بازگشته و با پرداخت ما به التفاوت بلافاصله موفق به ثبت نام شوند.

5- با توجه به محدودیت آزمون های باقی مانده در سال جاری میلادی و محدودیت ظرفیت آزمون ها ، ثبت نام پس از تکمیل ظرفیت آزمون ها متوقف خواهد شد و این موسسه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

اطلاعیه سازمان سنجش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.